Di bulan Februari

Februari datang lagi. Isnin pertama di bulan Februari ini menyaksikan kesibukan yang bukan kepalang. Petang Kak Long ada mesyuarat, jadi kena bersedia dari pagi. Dah tu, mana nak kejarkan temu janji di klinik. Ikutkan hati malas betul nak pergi, tapi macam mana ya? Tak kan nak abaikan sahaja.

Selepas selesai kelas, Kak Long bergegas ke klinik tetapi alangkah bengkaknya perasaan bila tengok ramainya orang yang telah berada di situ. Tunggu punya tunggu, setelah hampir 45 minit, tiba-tiba cik misi panggil dan tanya, kenapa datang hari ni. Appointment Kak Long sebenarnya esok. Aduhai, tebalnya rasa muka Kak Long masa tu. Macam mana Kak Long boleh silap tarikh??? Dah lah hari ini Kak Long banyak kerja, dah tu buang masa sia-sia.

 

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s