Don’t go through life, grow through life

Do not pray for and easy life,
pray for the strength to endure a difficult one.
Do not pray for tasks equal to your powers;
pray for powers equal to your tasks.

Phillips Brooks

Setiap orang mahu sihat tapi perlu beringat sebelum sakit. Setiap orang mahu hidup yang mudah tetapi terkadang perlu menempuh hidup yang susah. Segala ketentuan-Nya pasti ada hikmahnya.

p/s Demam selsema hari ni.  Dah makan ubat tapi kepala masih berat. Kalau ikutkan hilang mood nak buat apa-apa, tapi cuba juga buat apa yang terdaya.  Kurang motivasi tetapi masih ada sensiviti. Masih sempat blogwalking tapi tak sempat main bowling.

Rehat dan….Zzzzzzzzzzzzz……………

 

Advertisements

6 comments on “Don’t go through life, grow through life

    • @ ateq,
      terima kasih…nanti dah ok kita g main bowling sesama ya.

      @ kts,
      org sakit ni kalau nak bertomoi dia terus jadi baik kot! thank u dear…

      @ kujie,
      tak hilang lah, ada komen tu.
      selamat menjaga kesihatan.
      mesti selalu berpantang…pantang jumpa.
      kalau tak rugi nanti…
      dah demam macam kak long, semuanya rasa pahit semacam.

      @ iza,
      ya, ya, ya…
      dah berehat tapi bila byk sgt berehat lagi rasa tak sihat.
      lepas ni nak g mencangkul ke, angkat batu-bata ke…eh, boleh ganti buruh indon erkk?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s